مرجع ملی مصالح و خدمات ساختمان

بازار ساخت و ساز ایران www.sakhtbazar.com

مرجع ملی مصالح و خدمات ساختمان

بازار ساخت و ساز ایران www.sakhtbazar.com

شما در ساخت بازار www.sakhtbazar.com میتوانید انواع قیمت مصالح را دیده و آنها را باهم مقایسه کنید.

  • ۰
  • ۰

میزان صرفه جویی انرژی با عایق های ساختمانی

اما در مورد محل های عایق کاری باید بدانید که سقف ها، دیوارهای خارجی، کف واحد مسکونی و همچنین لوله های آبگرم مرسوم ترین و اصلی ترین مکان هایی هستند که عایق کاری روی آنها پیاده سازی می شود.

به این ترتیب، عایق کاری سقف ها مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را ۳۵ درصد تا ۴۵ درصد کاهش می دهد.

عایق کاری سرویس بهداشتی-عایق کاری حمام-عایق کاری لوله-عایق کاری صنعتی-عایق کاری سنتی-عایق کاری آشپزخانه-انواع عایق کاری-عایق کاری دیوار-عایق کاری کف-عایق کف-عایق دیوار-عایق کرسی چینی-عایق کاری کرسی چینی-روش عایق کاری-نحوه عایق کاری-قیمت عایق کاری-هزینه عایق کاری

همچنین عایق کاری دیوارهای خارجی مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را حدود ۱۵ درصد و عایق کاری کف مصرف انرژی را در زمستان ۵ درصد کاهش می دهد.

برای عایق کاری لوله های آبگرم می توان از عایق های پتویی یا عایق هایی که به طور ویژه برای لوله ها ساخته شده و به راحتی قابل نصب هستند استفاده کرد.

اما عایق های ساختمانی بر خلاف تصور، انواع و اقسام متنوع و فراوانی دارد که می توان از آنها در موارد مناسب خود استفاده کرد.

برخی از این عایق ها مانند ایزوگام ها و عایق های بام اشکال قدیمی تر و سنتی تر عایق کاری هستند، اما برخی دیگر مانند نانو عایق ها اشکال مدرن تری هستند که در نتیجه پیشرفت تکنولوژی و با گذشت زمان به بازار مصرف عرضه شده اند.

در این میان، برخی از انواع عایق ها نسبت به سایرین استفاده متداول تری دارند و بیشتر از آنها استقبال می شود.



  • ۹۵/۱۲/۰۷
  • ساخت بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی