مرجع ملی مصالح و خدمات ساختمان

بازار ساخت و ساز ایران www.sakhtbazar.com

مرجع ملی مصالح و خدمات ساختمان

بازار ساخت و ساز ایران www.sakhtbazar.com

شما در ساخت بازار www.sakhtbazar.com میتوانید انواع قیمت مصالح را دیده و آنها را باهم مقایسه کنید.

۶۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 با توجه به صاف بودن سطح دیوارهای چسبیده شده با هبلکس در مصرف مصالح پوششی (گچ و خاک‌گچ) صرفه‌جویی می‌شود حتی در صورت اجرای دقیق می‌توان خاک گچ را حذف نمود و فقط گچ سفید انجام داد.

- سرعت اجرای آن نسبت به مصالح سنتی بیشتر است.

قیمت انواع کاشی-قیمت سرامیک درجه یک-خرید اینترنتی کاشی و سرامیک-بهترین برند کاشی و سرامیک در ایران-بهترین مارک کاشی و سرامیک-قیمت سرامیک درجه یک ایرانی-بهترین کاشی و سرامیک ایرانی-بهترین مارک سرامیک ایرانی-لیست قیمت سرامیک درجه یک-بهترین مارک سرامیک کف


- از تمامی ضایعات هبلکس می‌توان به عنوان پوکه در کف سازی استفاده کرد و در نتیجه هیچگونه نخاله‌ای ایجاد نمی‌شود. شکل‌های 3 تا 6 برخی از ویژگی‌ها و مزایای هبلکس را نشان می‌دهد.


  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

هبلکس عمدتاً به عنوان دیوار خارجی غیر باربر ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از تبادل حرارتی با فضای خارج جلوگیری کند. ولی در دیوارهای داخلی و نیز با ضخامت کمتر با توجه به عایق صوت بودن، کاربرد دارد. سبکی وزن: 550 الی 600 کیلوگرم در متر مکعب.

قیمت کاشی سرامیک--کاشی و سرامیک تبریز-کاشی و سرامیک یزد-خرید کاشی و سرامیک-کاشی و سرامیک پاسارگاد-کاشی و سرامیک البرز--کاشی و سرامیک اصفهان-کاشی و سرامیک الوند-قیمت کاشی و سرامیک یزد-قیمت کاشی و سرامیک تبریز-لیست قیمت کاشی و سرامیک-لیست قیمت سرامیک کف-قیمت روز کاشی و سرامیک

- صرفه‌جویی در مصرف فولاد: با توجه به سبکی هبلکس بار مرده ساختمان کاهش می‌یابد به همین دلیل مصرف فولاد کاهش می‌یابد.

- بر خلاف مصالح معمولی مثل آجر و سفال، AAC را می‌توان سوراخ نمود، میخ زد و یا برید.

- عایق بودن حرارتی که باعث کاهش هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان می‌گردد.

  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

به این منظور از دو روش استفاده می‌شود. در یک روش تولید حباب توسط عوامل شیمیایی و بر مبنای واکنش‌های شیمیایی مانند واکنش پودر آلومینیوم با آهک صورت می‌گیرد. این نوع از بتن‌های سبک را بتن سبک گازی گویند که هبلکس (Hebelex)، توتکس (Totex) و سیپورکس (Silic Pore Expansion) جزو این دسته از بتن‌های سبک می‌باشند. 

چوب برای نما-چوب نمای ساختمان-چوب نما با قیمت مناسب-چوب مناسب برای کابینت-چوب خوب چه چوبی است-چوب خوب برای مبل-مشخصات فیزیکی چوب-مشخصات شیمیایی چوب-مشخصات چوب خوب-خواص ظاهری چوب-نگهداری چوب-نگهداری ام دی اف-نگهداری MDF-خراب شدن ام دی اف


در نوع دوم حباب‌های گازی تحت عنوان کف به صورت مکانیکی و در تجهیزاتی به نام فوم ژنراتور (کف‌ساز) تولید و سپس به دوغاب سیمان و مصالح در میکسر اضافه می‌گردد. ممکن است تولید کف همزمان در میکسر نیز انجام شود.

  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

چوب ترموود

هبلکس مخلوطی است از سیلیس، سیمان، آهک و پودر آلومینیوم که در حرارت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد و فشار ۱۲ اتمسفر در اتوکلاوها پخته و به قطعات مورد نیاز ساختمانی بریده می‌شود.

قیمت روز چوب-قیمت تخته چوب--قیمت چوب راش-قیمت چوب بلوط-قیمت الوار چوب روسی---قیمت ترمووود-ترمووود چیست-لیست قیمت ترمووود-فروش چوب ترمووود--ابعاد چوب ترمووود--چوب نما-قیمت فروش چوب ترمووود--ترموود دنیز-ترمووود قیمت-ابعاد ترمووود-لیست قیمت ترمووود-قیمت فروش چوب ترمووود-چوب ترمو چیست-قیمت چوب ترمو--ترمووود slp-تکسچر چوب نما-چوب مناسب برای نما

از لحاظ روش تولید می‌توان انواع بتن سبک را به دو نوع بتن سبک‌دانه یا LAC و بتن متخلخل یا CLC تقسیم‌بندی نمود. بتن سبک‌دانه LAC با جایگزینی مواد سبک طبیعی و یا صنعتی از قبیل پومیس (Pumice)، لیکا (Light expanded clay aggregate) پرلیت (Perlite)، ورمیکولیت (Vermiculite)، پلی استایرن تولید می‌شوند. بتن سبک سلولی CLC با ایجاد تخلخل (حبابهای گاز) در خمیر سیمان بدست خواهد آمد.

  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

هبلکس مخلوطی است از سیلیس، سیمان، آهک و پودر آلومینیوم که در حرارت ۲۰۰ درجه سانتیگراد و فشار ۱۲ اتمسفر در اتوکلاوها پخته و به قطعات مورد نیاز ساختمانی بریده میشود. هبلکس عمدتاً به عنوان دیوار خارجی غیر باربر ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از تبادل حرارتی با فضای خارج جلوگیری کند. معمولا در ایران طول بلوکهای هبلکس ۶۰۰، ارتفاع ۲۵۰ و ضخامت آن بین ۷۵ الی ۵۰۰ میلیمتر است. 

قیمت ویلای چوبی--خانه چوبی در حکیمیه تهران-قیمت ویلای چوبی-قیمت کلبه چوبی-خانه پیش ساخته چوبی-کابینت چوبی بهتر است یا فلزی-ساخت خانه چوبی کوچک-آموزش ساخت خانه های چوبی-ساخت خانه های چوبی در ایران-خانه های پیش ساخته قیمت-قیمت انواع چوب-چوب سخت قیمتی جدول-ام چوب سخت قیمتی--چوب گردوقیمت چوب روسی--قیمت الوار چوب-قیمت چوب گردو


سبکی وزن، صرفه جویی در مصرف فولاد و مصالح پوششی (گچ و خاک گچ)، عایق بودن حرارتی (مطابق مبحث ۱۹مقررات ملی ساختمان)، استفاده از تمامی ضایعات هبلکس و سهولت نصب و اجرا همگی از مزایای کاربرد هبلکس در ساختمان میباشد. البته مقاومت فشاری کم از معایب آن بوده و نمیتوان آن را به عنوان دیوار باربر در نظر گرفت.

  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

کف های بتنی بدون حضور آفتاب می توانند ظاهر و حس سردی ایجاد کنند، اما یک قالیچه می تواند آن ها را گرم کند.

اجسام و اشیا اگر به شدت به سطح بتنی برخورد کنند می توانن آسیب ببینند، بنابراین این نوع کفپوش برای فضاهای کودکان و سالخوردگان توصیه نمی شود.بتن اگر به درستی در سطوح بالا و پایینی بتونه کاری نشود، مستعد جذب رطوبت است که می تواند منجر به رشد کپک یا قارچ شود.

چوب بلوط-چوب چنار--کاربرد چوب در ساختمان سازی-چوب در معماری-انواع سازه های چوبی-کاربرد چوب در زندگی-کاربرد انواع چوب در ساختمان-کاربرد چوب در صنعت ساختمان-سازه های چوبی دست ساز--سازه های چوبی پیش ساخته-خانه های پیش ساخته قیمت--قیمت خانه چوبی پیش ساخته-قیمت کلبه چوبی-ویلای چوبی-ساخت خانه چوبی کوچک-آموزش ساخت خانه های چوبی


کفپوش های بتنی چون هیچ قابلیت ارتجاعی ندارند، می توانند برای مفاصل – به خصوص کمر و پا - ناراحت کننده باشند. پادری های لاستیکی یا لایه های چوب پنبه ای در نواحی ای مانند آشپزخانه که زمان زیادی را ایستاده می گذرانید، مناسب هستند.در تولید کفپوش بتنی انرژی زیادی مصرف می شود. گرچه این مورد با توانایی بتن در حفظ انرژی به عنوان ظرف گرمایی در آینده جبران می شود.


  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

تنوع بی شماری از رنگ و بافت برای این کفپوش ها وجود دارد. رنگ می تواند قبل از بتن ریزی مستقیما در بتن مخلوط شود یا کف های وجود رنگ آمیزی و نقاشی شوند.بتن به شدت سخت و مقاوم است. خراش انداختن بر سطح بتنی کار بسیار مشکلی است. ضمنا بتن در برابر آتش و سیل مقاوم است و اگر پرداخت شده و مراقبت شود، بیشتر از عمر شما دوام می آورد.

تحقیق در مورد چوب-چوب چیست-خواص چوب-تاریخچه چوب-چوب گردو-قیمت انواع چوب-چوب سخت قیمتی جدول-نام چوب سخت قیمتی-چوب بلوط-چوب ملچ-چوب افرا-چوب گردو-چوب چنار-کاربرد چوب در زندگی-کاربرد چوب در ساختمان-خواص چوب-چوب چیست-تحقیق چوب-مزایای ام دی اف-مزایای mdf-عیب ام دی اف-ام دی اف بهتر است یا ملامینه-mdf بهتر است یا ملامینه


کف های بتنی هنگامی که در معرض آفتاب قرار می گیرند، می توانند به عنوان ظرف گرمایی عمل کنند و در ذخیره انرژی و هزینه شما تأثیر بسیار زیادی بگذارند. بتن گرما را جذب و حفظ می کند و به تدریج آن را در طول روز و شب منتشر می کند.

  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

میزان پرداخت بر زیبایی کلی و هزینه لازم تأثیر می گذارد. یک پرداخت سبک یا ظاهری مات ارزان تر است و ظاهری طبیعی تر ایجاد می کند و بسیاری از سنگ های درون مصالح را نشان نمی دهد. در عوض، یک پرداخت سنگین گران تر بوده و خرده سنگ ها را نشان داده و ظاهر رنگی تری ایجاد می کند.

قیمت ورق ام دی اف هایگلاس-قیمت کابینت هایگلاس ترک-لیست قیمت ورق ام دی اف-قیمت کمد دیواری ام دی اف-قیمت کابینت فلزی با درب mdf--نحوه محاسبه قیمت کابینت-قیمت ام دی اف خام-انواع چوب-کاربرد چوب-چوب در معماری--تحقیق در مورد چوب-چوب چیست-خواص چوب-تاریخچه چوب-چوب گردو


مزایای کفپوش بتنی

کف بتنی می تواند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه باشد، گرچه پرداخت ها، ترمیم ها و نصب هزینه نهایی را تحت تأثیر قرار می دهد.

  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

قبل از انتخاب کفپوش بتنی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

انواع روکش ام دی اف-قیمت روز ورق mdf-طول و عرض ورق ام دی اف-ابعاد ورق ام دی اف-انواع ورق ام دی اف-قیمت ورق ام دی اف-قیمت ورق ام دی اف هایگلاس-لیست قیمت ورق ام دی اف-قیمت ام دی اف خام--قیمت هر ورق ام دی اف-قیمت ورق ام دی اف خام-قیمت کمد دیواری ام دی اف-قیمت کابینت های گلاس ترک--قیمت ورق mdf


برای یک ساخت جدید، بتن در مراحل اولیه ساخت و ساز ریخته می شود، بنابراین درباره مخلوط متراکم، رنگ، پرداخت ها و گرمایش از کف نیز باید در همین مرحله تصمیم گرفته شود.وقتی می خواهید کف موجود را برای آشکار شدن لایه بتنی زیرش بردارید، باید به این کته توجه کنید که آن بتن ریزی قرار نبوده نمایان شود، بنابراین حتی بعد از اعمال ترمیم های لازم ممکن است این سطح یکنواخت و یکدست نباشد.

  • ساخت بازار
  • ۰
  • ۰

بتن یک ماده مرکب طبیعی است که از یک مخلوط متراکم (سنگ های رودخانه ای و صخره ای و تراشه های گرانیت) در ترکیب با یک چسباننده سیمانی (مانند سنگ آهک و سولفات کلسیم) و آب تشکیل شده است. این متریال پایه ای ترین مصالح کف است و عموما زیرسازی کف یا پایه ساختمانی که ممکن است با چوب یا سرامیک پوشیده شده باشد را تشکیل می دهد یا مانند آنچه امروزه رواج پیدا کرده، نمایان باقی گذاشته می شود.

انواع روکش ام دی اف--قیمت چوب ام دی اف-قیمت ورق ام دی اف-قیمت ام دی اف-انواع ام دی اف-ابعاد ورق ام دی اف-وزن ورق ام دی اف-mdf آشپزخانه-انواع رنگهای mdf-قیمت انواع ام دی اف-انواع ام دی اف هایگلاس-انواع روکش ام دی اف-قیمت روز ورق mdf-طول و عرض ورق ام دی اف-ابعاد ورق ام دی اف

کف بتنی می تواند به عنوان ساختاری جدید به ساختمان افزوده شود یا در فرآیند بازسازی، کف موجود برای رسیدن به لایه بتنی زیرینش برداشته شود. در این حالت تنها لازم است با اندکی ترمیم، این لایه به سطحی صاف و دکوراتیو که مناسب کفپوش است تبدیل شود.

  • ساخت بازار